Optimalizace pro vyhledávače Kontaktujte nás
Vytisknout stránku
Telefon: +420 776 376 815

SEO – Optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače propaguje vaši stránku tam, kde ji uživatelé hledají – v přirozených výsledcích vyhledávání na relevantní dotaz (klíčové slovo). A protože uživatel hledá něco, co s vaší prezentací přímo souvisí, je mnohem snazší přimět ho k akci.

Vyhledávače se neustále vyvíjí, proto nelze výsledky optimalizace garantovat. I tak se nezříkáme odpovědnosti a uděláme pro váš úspěch a spokojenost maximum.

Díky našemu nasazení a schopnostem jsme zatím vždy dodali měřitelné výsledky.

Průběh běžné optimalizace:

  1. Analýza klíčových slov

    Analýza klíčových slov nám pomůže zjistit, na jaké klíčové slova (výraz, nebo slovo zadané do vyhledávání ve vyhledávači) se na vaše stránky můžou dostat návštěvníci (podívejte se na zjednodušený popis, jak funguje vyhledávač). Zjistíme počet vyhledání za den a konkurenčnost a další údaje o klíčových slovech.

  2. Analýza konkurence

    Tato analýza nám poskytne důležité údaje o optimalizaci konkurence. Často se stává, že není nejvýhodnější být první na jedno klíčové slovo, ale mít dobré umístnění na několik méně důležitých slov. Tato slova totiž mohou mít vyšší konverzní poměr (proměna návštěvníka v zákazníka – tj. návštěvník u vás nakoupí, či vykoná jinou požadovanou akci), nebo je optimalizace méně náročná a tím stojí méně.

  3. SEO audit stránek

    Zjistí stav optimalizace vašich stránek, odhalí nedostatky a zhodnotí připravenost vámi používaných stránek pro optimalizaci.

  4. Výběr klíčových slov pro optimalizaci a stanovení cílů

    Vybereme nejvhodnější klíčová slova a podle metodiky SMART stanovíme cíle – například zvýšení návštěvnosti o 30% za tři měsíce.

  5. Aktivní optimalizace pro vyhledávače (úprava struktury webu, copywriting, tvorba zpětných odkazů)

    Zahrnuje všechny činnosti jsou potřebné k dosáhnutí stanovených cílů.

  6. Zhodnocení optimalizace a závěrečná zpráva

    Předání pozitivních výsledků klientovi. V případě neúspěšné optimalizace (ještě se nám to nestalo) má klient samozřejmě nárok na kompenzaci, která je většinou spojena s vícepracemi až do stavu, kdy je cíl projektu naplněn.

Chcete vědět více?

Chcete vědět více o tom, jak přistupujeme k optimalizaci pro vyhledávače a jestli se vám optimalizace pro vyhledávače vůbec vyplatí?

Neváhejte nás kontaktovat na telefonu +420 511 115 119, nebo na mailu [email protected]ista.cz. Obratem vám připravíme nabídku reflektující vaše potřeby.

Kontaktujte nás

Zavřít

Červeně vyznačená pole je nutné vyplnit.