Optimalizace pro vyhledávače Kontaktujte nás
Vytisknout stránku
Telefon: +420 511 115 119
Revista online s.r.o.
Olomoucká 164a
62700 Brno

Jak postupujeme při optimalizaci pro vyhledávače?

Optimalizace pro vyhledávače je velmi komplexní obor. K pochopení všech jeho možností a zákonitostí je třeba několikaletá praxe v oboru. Protože vám nechceme prodávat pomyslného zajíce v pytli připravili jsme následující přehled nejčastějších činností při optimalizaci pro vyhledávače.

Vstupní analýza

Vstupní SEO analýza slouží jako studie proveditelnosti. Jejím cílem je odpovědět na základní otázky: jaká je vaše aktuální pozice ve vyhledávačích, jak silné postavení mají vaši konkurenti a hlavně jaký potenciál návštěvnosti vyhledávače nabízí.
Díky této analýze jsme schopni i ve velmi konkurenčních oborech, dopředu odhadnou náklady na provedení optimalizace pro vyhledávače. Stanovit případné záruky na zvýšení návštěvnosti a především zhodnotit zda-li je SEO ve vašem případě rentabilní.

Analýza klíčových slov

Tato analýza nám napoví na která klíčová slova se vyplatí optimalizovat a na která již nikoliv (ať už kvůli nízké vyhledávanosti, nebo kvůli vysokým nákladům, které by si optimalizace vyžádala). Výsledný dokument obsahuje informaci o konkurenčnosti klíčových slov a jejich vyhledávanosti.

SEO audit webu

SEO audit má odhalit technické nedostatky webu (např. dynamicky generované URL adresy, navigaci tvořenou JavaScriptem apod.) a nedostatky v obsahu stránek (např.: převzaté texty, nevyužité nadpisy a podobně).
Výsledkem SEO auditu je soubor doporučení jak napravit nejzávažnější nedostatky webových stránek.

Copywriting – práce s textem

Po odstranění technických nedostatků je třeba vyšperkovat texty stránek. Současné vyhledávače hodnotí stránky především podle textového obsahu, proto je třeba práci s textem věnovat dostatek času.
Připravované texty, nadpisy i titulky stránek musí splňovat hned několik kritérií: musí obsahovat správná klíčová slova a přitom musí být maximálně čtivé a stručné aby přiměly návštěvníky k akci.

Linkbuilding – práce se zpětnými odkazy

Na závěr je třeba zajistit stránkám dostatečný počet zpětných odkaz (ty fungují jako reference v našem světě, čím více máte dobrých referencí tím větší autorita jste). V této části optimalizace pro vyhledávače se snažíme sehnat prostor pro umístění odkazu na váš web. Stránky které odkazují na váš web přitom musí být dostatečně autoritativní, měly by se věnovat stejnému tématu jako váš web.

Kontaktujte nás

Zavřít

Červeně vyznačená pole je nutné vyplnit.